Kedai Buku Online

Thursday, January 17

ADAKAH SEMUA ORANG ISLAM MEMAAFKAN PATRICK TEOH?



Kes bias dan ternyata tidak berakal yang selalu berlaku di kalangan Pakatan Rakyat menjaga ahlinya yang ekstrem dan racis seringkali boleh dipertikaikan kemampuan siapa ketua dan siapa pengikut. Belum reda Kes Kalimah Allah, makin menjadi-jadi pelampau ini. Malah sensiviti melibatkan institusi Raja-Raja Melayu dan Agama Islam seringkali jadi perjudian dan mainan PR. 

Kurang Ajar Bangsa Racis Yang Pendiam Ini Sudah Lama Menunggu Masa, Tetapi Yang Pasti Zaman Tun Mahathir, Manusia-Manusia Kategori Biadap Jenis Ini  Seolah-Olah Menikus Tidak Wujud !...

Merujuk Kepada Blog Mazidul :
" Hairannya belum pula ada kedengaran kumpulan memprotes, berdiri beramai-ramai di hadapan rumah dia samada wakil  UMNO, PAS atau Pakatan Rakyat. (SE Yakin ayat ini ditujukan kepada Melayu Islam, contohnya mempertahankan Dato Ambiga dahulu dan contoh-contoh lain.....)

Kiri kanan dia hentam, pemimpin BN dan PAS, sekali taruk.
Biasalah, orang Islam memang bersikap pemaaf :) terhadap sikap dan kenyataan bangsa lain.

Kalau sesama MELAYU ...

Setakat ini kedengaran bersuara, Presiden Persatuan Seniman, Zed Zaidi dan Ahli Parlimen Rembau, Khairy Jamaluddin."

Sumber Dari Bersama Mazidul
Share:

3 comments:

  1. Kafir di negara ini semakin menjadi2 dan berani menghina agama Islam, ini akibatnya apabila ada dikalangan orang Islam itu sendiri yang bersongkolan dengan mereka untuk tujuan peribadi. Mudah-mudahan Allah SWT melindungi agama, bangsa dan negara ini dari terus diperkotak katik oleh mereka....grrrrrrrr...

    ReplyDelete
  2. Memang biadap kan kafir di Malaysia ni..diorang dah mula rasakan hidup selesa dan boleh bolot semua maruah Orang Islam...Baik Pembangkang mahupun Kerajaan...cuma keterlaluan sangat di kumpulan Pembangkang ni.

    Saya tertunggu juga nak tengok mana muka-muka Melayu Islam yang berarak beribu-ribu ikut Ambiga dulu...(Selepas tu hilang di Hotel 5 Bintang)

    Inilah antara kumpulan yang mula-mula benarkan orang kafir memetik ayat Quran dalam ceramah...dan gelak ramai2...bodoh!!!

    ReplyDelete
  3. Keterlaluan dan kurang ajar!!! Minta Maaf?? da terlalu sangat tolak ansur untuk bulan Januari 2013 sahaja dah berapa kali ?

    ReplyDelete

Recent Posts

BTemplates.com

Powered by Blogger.

Featured Post

BAGAIMANA BERURUSAN CIRI-CIRI KESELAMATAN GITULAH

PELAWAT

Search This Blog

ARCHIVE

My Blog List

KOMEN KOMEN KOMEN BILA-BILA MASA SAHAJA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages

Popular Posts

Popular Posts

Blog Archive