Kedai Buku Online

Saturday, August 11

Perjalanan Rohani Saudara Baru

Buku yang agak menarik untuk dibaca, aku cadangkan Reflections of Life in the Spiritual Journey. Buku ini aku tak baca keseluruhan, cuma baca sinopsis aja, dan ternampak pula keratan akhbar, jadi aku kongsikan kulit buku tersebut.

Ia adalah rencana pendek bekas jurutera Faheem Puad Abdullah mengenai perjalanan kerohaniannya sejak kenali Islam pada 1982. Harga di pasaran adalah RM15 dan InsyaAllah jika aku terjumpa, aku akan beli.

Share:

0 comments:

Post a Comment

Recent Posts

BTemplates.com

Powered by Blogger.

Featured Post

BAGAIMANA BERURUSAN CIRI-CIRI KESELAMATAN GITULAH

PELAWAT

Search This Blog

ARCHIVE

My Blog List

KOMEN KOMEN KOMEN BILA-BILA MASA SAHAJA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages

Popular Posts

Popular Posts

Blog Archive