Kedai Buku Online

Wednesday, September 11

BAHAYA URUTAN KETIKA HAMIL , ALAHAN, HAMIL LEWAT USIA

BAHAYA URUTAN KETIKA HAMIL , ALAHAN, HAMIL LEWAT USIA

Khas untuk Ibu Muda daripada Profesor Dr Nik Hazlina Nik Hussain. 

Soalan 1 :

Kini Usia Kandungan saya memasuki 18 minggu dan saya telah membuat imbasan ultrabunyi. Doktor memberitahu kedudukan uri saya ke bawah. Bolehkah urutan membetulkan kedudukan uri. Ini antara ringkasan soalan 1. 

Soalan 2 :

Adakah wanita berumur 48 Tahun masih lagi subur jika melakukan hubungan kelamin dengan lelaki berumur 55 Tahun?. 

Soalan 3 : 

Setiap kali hamil (maksudnya berpengalaman mengandung), saya mengalami alahan teruk seperti muntah, pening dan lain-lain. Saya sememangnya ada tekanan darah rendah. Kekerapan muntah pada usia kandungan 3-7 bulan dan 2 kali keguguran sebelum menimang cahaya mata lelaki.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhKDVUI5cEWhHBOj4AieB3cQCXqDi7ogMWFJ6la0P1Mgze3w6ibgVjRGwDhYPw73lCFK-mvX7lgRRfrHCZ9D4eNbo-VP-8UCMpLhwml_KWiE1gak1V6sZBWQnXwhPGEFSrizXs18NW1PafJ/s1600/e74f4f6890ac48f59943f5451d30fd13.jpg
Share:

0 comments:

Post a Comment

Recent Posts

BTemplates.com

Powered by Blogger.

Featured Post

BAGAIMANA BERURUSAN CIRI-CIRI KESELAMATAN GITULAH

PELAWAT

Search This Blog

ARCHIVE

My Blog List

KOMEN KOMEN KOMEN BILA-BILA MASA SAHAJA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages

Popular Posts

Popular Posts

Blog Archive