Kedai Buku Online

Friday, June 26

DIGI REWARDS SELALU BAGI VOUCHER RM50.00, BAGAIMANA TU?


DIGI REWARDS SELALU BAGI VOUCHER RM50.00, BAGAIMANA TU?

Semenjak menggunakan Simkad dari DIGI , SE kerap menerima hadiah voucher dari DIGI Rewards. Ambil maklum ya, hanya untuk simkad Prepaid, Postpaid belum lagi dapat hadiah apa-apa.

Ini adalah kali ke-3 SE menerima melalui emel dari DIGI Rewards. Mana tak untungnya, setiap voucher diberi nilai RM50.00 tanpa syarat pembelian. Jika melebihi RM50.00, kita kena bayar lebihan tersebut dan jika kurang RM50.00, tiada pemulangan. Banyak juga tu da RM150.00 ( Voucher terkumpul RM 200.00 hingga Julai 2015 hehe) dapat barangan percuma berbelanja di Zalora!!.

Zalora menetapkan syarat hanya pembelian berjumlah RM75.00 ke atas dikecualikan kos penghantaran.

Caranya, pergi ke website DIGI, dan klik Online Customer Service (OCS). OCS adalah website yang disediakan oleh DIGI untuk pelanggannya menyemak rekod penggunaan dan bil samada Postpaid dan Prepaid.

Jadi, kemaskinikan alamat emel anda dan gunakan perkhidmatan DIGI selalu, mana tahu anda pula akan dapat voucher RM50.00 berbelanja di  Zalora.

Selain tawaran pembelian atas talian di Zalora, DIGI Rewards juga memberi kod voucher diskaun RM30.00 bagi pembelian RM150.00 di Lazada. Yang ini SE tidak upload lagi sebab belum terfikir nak gunakan.

Selain DIGI, pelanggan Kad Kredit  Bank Simpanan Nasional juga menerima diskaun RM30.00 dengan minima pembelian RM90.00 dan RM40.00 dengan pembelian minima RM120.00 - luput pada 31 Julai 2015. Ini pun SE belum terfikir nak gunakan lagipun kena bayar secara Kad Debit atau Kad Kredit BSN.

Macam-macam kan tawaran sekarang, tapi SE lagi suka tawaran tanpa syarat, tanpa tarikh luput, dan yang paling penting Cash On Delivery (COD).

Share:

0 comments:

Post a Comment

Recent Posts

BTemplates.com

Powered by Blogger.

Featured Post

BAGAIMANA BERURUSAN CIRI-CIRI KESELAMATAN GITULAH

PELAWAT

Search This Blog

ARCHIVE

My Blog List

KOMEN KOMEN KOMEN BILA-BILA MASA SAHAJA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages

Popular Posts

Popular Posts

Blog Archive