Kedai Buku Online

Wednesday, June 11

MINUMAN MILO PUN JADI GADUH

Mari kita lihat produk MILO ini di Mydin Putrajaya dijual pada hari biasa RM 12.90. Di Giant sebab ada SALES, di jual RM 11.99 beza RM 2.00 pada hari biasa.

Makanya Mydin masih mengekalkan harga termurah. - SE bukan penggemar MILO, sekadar membeli untuk keperluan di rumah bagi tetamu yang datang.

Sebenarnya bukan nak bercerita tentang Milo 20 Paket Percuma 3 paket, tetapi sebab rasa tertipu setelah membelinya  di Kedai Runcit Presint 15, Putrajaya dengan harga RM 21.50.

SE sudah maklum pada pekedai perbezaan harganya sehari kemudian dan pemilik kedai akan buat semakan semula. SE katakan jika jual dalam harga RM 15.00 - RM 16.00 kira masih munasabah tetapi tidak pada harga RM 21.50!!!

SE bukanlah hero, tetapi terpaksa maklumkan sebab pekedai Melayu ini perlukan reputasi yang elok bagi pelanggannya sebab Milo ramai peminatnya. Jika tidak dimaklumkan, persepsi orang akan katakan keseluruhan barangannya adalah mahal. Terpulang lah samada nak semak atau tidak, jika diturunkan harganya, InsyaAllah SE akan tuntut harga perbezaannya.

Hah, yang TESCO ni pun seangkatan seperti Mydin, murah dipasaran. Iklan ni di ambil pada 12 JUN 2014. Harga RM 10.99 adalah sah sepanjang 2 minggu. Sakit hati tak hihi.
Share:

0 comments:

Post a Comment

Recent Posts

BTemplates.com

Powered by Blogger.

Featured Post

BAGAIMANA BERURUSAN CIRI-CIRI KESELAMATAN GITULAH

PELAWAT

Search This Blog

ARCHIVE

My Blog List

KOMEN KOMEN KOMEN BILA-BILA MASA SAHAJA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages

Popular Posts

Popular Posts

Blog Archive