Kedai Buku Online

Wednesday, November 11

TEBUS MATA BONUSLINK DI SHELL TAMAN MUZAFFAR SYAH MELAKA


TEBUS MATA BONUSLINK DI SHELL TAMAN MUZAFFAR SYAH MELAKA

Salam pagi Rabu setelah kembali bertugas dari Cuti Umum Deepavali.

Dah lama aku nak cerita berkenaan Bonuslink ni sebabnya aku jenis tak minat nak pantau point-point yang hilang dan juga mengumpul point. Jika point dah sampai pada tahap tertentu, aku rasa wajar tukar pada hadiah dari Bonuslink. Itu aja semudah A,B,C.

Sebab bila aku tengok ramai pengguna KATA Bonuslink ni membazir sebab point boleh expired (Luput 36 Bulan pun tak ok lagi ke), point susah nak tebus lah, point tebus barang kategori murah-murah lah, rugi berbelanja di Parkson dan Shell beribu-ribu RM la gitu.... Dah bagi point pun banyak merungut kan. Bukan payah pun usahakan sedikit tenaga dengan membawa kad Bonuslink dan menghulurkan kepada kerani kaunter tu pun. Tak tahu lah zaman akan datang lagi mudah, senang scan telinga ke, scan mata ke untuk kumpul/tebus point.

Yang jadi lagu tu kenapa sampai hoping melangit sangat, jika kita rasa perlu berbelanja dan ada ganjaran sikit pun ok lah sebab memang kita dalam keperluan nak berbelanja bukan dipaksa-paksa beli itu beli ini. Tak berbelanja pun alhamdullilah, income kita tak terjejas kan. jadi berbelanja bila perlu DAN bertuah dihargai.. fullstop situ dulu.


Ok inilah hasil aku tebus Bonuslink 3700 mata di Shell Jalan Ayer Keroh di Taman Muzaffar Syah tu. Takdalah aku harap ia payung emas atau payung serba magik sebab kira syukurlah ada juga ole-ole selama berbelanja ni kan. Janji ia boleh bekerja sewajarnya. Ni modelnya.
Jika nak redeem, SHELL hanya terima sebelum jam 9.00 Malam sahaja sebab staf kena login sistem. Mungkin malam-malam takda internet rasanya. Setiap SHELL baranganya tidak sama, ada barang berbeza setiap outlet ikut stok yang ada. Jika ke SHELL di kampung-kampung mungkin tidak masuk bahagian dalam Kempen Bonuslink ni.

Sebelum ini aku dah redeem secara online dan barangan dihantar melalui Kurier, cuma kali ini aku berminat dengan payung di SHELL dan nak tebus sendiri. Bila di buka dan tutup payung ni rasanya pun mantap gitu, sambar sajalah yang ni kan.

Caranya tebus mata mudah sahaja, serah kad Bonuslink dan ada passwordnya : [nombor tarikh lahir anda].

Ni aku nak tegur sikit DIGI, kenapa mulai tahun 2016, pengguna Postpaid Digi dah tak dapat point Bonuslink lagi?? 



Share:

1 comment:

  1. salam, agk2 kalo sy nk beli payung tu blh jual x..

    ReplyDelete

Recent Posts

BTemplates.com

Powered by Blogger.

Featured Post

BAGAIMANA BERURUSAN CIRI-CIRI KESELAMATAN GITULAH

PELAWAT

Search This Blog

ARCHIVE

My Blog List

KOMEN KOMEN KOMEN BILA-BILA MASA SAHAJA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages

Popular Posts

Popular Posts

Blog Archive