Kedai Buku Online

Thursday, February 11

TAHUKAH ANDA....................

Selamat Pagi Khamis 11 Feb 2016.

Semalam 10 FEBRUARI 2016 genaplah aku berblogging ni dalam 4 tahun. Masih muda dan mentah.

Ok, dalam blog aku ini adalah hasil penulisan entri aku sendiri , entri dari blogger lain dan juga entri yang aku salin dan perbaiki mengikut keadaan semasa.

Niat hati sebagai rujukan aku sebab aku mudah lupa, bila aku nak ingat semula, aku baca balik entri aku, jika ada kemaskini, aku kemaskinikan juga untuk keperluan aku. Aku amat menitikberatkan maklumat yang pelbagai dan ada kajian. Maksudnya aku tidak salin bulat-bulat dan aku tidak cerita gebang bagai. Sebaiknya aku akan perbaiki bahasa dan ejaan agar senang eja dan difahami. Ada juga entri aku perbaiki dengan menghubungi pihak yang berkenaan. Samada salah atau tersalah, ia adalah maklumat semasa yang aku perolehi dari sumber berkenaan dan pada waktu berkenaan.

Sebarang penulisan entri adalah mengikut urusan dan transaksi aku pada waktu semasa kejadian atau kejadian yang aku lalui. Sekiranya tahun depan caj tertentu berubah, contohnya kes BLR pinjaman perumahan naik ke turun ke, itu tidak menjejaskan entri aku semasa ia ditulis. Walaupun begitu, sebolehnya aku akan pastikan entri aku menepati carian orang ramai dan mengandungi maklumat diperlukan.

Jika ada sebarang kesilapan atau kekurangan, pengunjung boleh menegur dan aku akan kemaskinikan sebab platform blogspot ni masih percuma untuk siapa-siapa baca kan. Apabila semakin banyak entri, maka kemungkinan semakin banyaklah kesilapan betul tak.

Mana tahu blogspot satu hari nanti dikenakan caj, maka kuranglah sikit aku nak menulis kan. Dan sebab masih percuma, aku bertanggungjawab perbaikinya dari semasa ke semasa. Insya-Allah.



Share:

0 comments:

Post a Comment

Recent Posts

BTemplates.com

Powered by Blogger.

Featured Post

BAGAIMANA BERURUSAN CIRI-CIRI KESELAMATAN GITULAH

PELAWAT

Search This Blog

ARCHIVE

My Blog List

KOMEN KOMEN KOMEN BILA-BILA MASA SAHAJA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages

Popular Posts

Popular Posts

Blog Archive