Kedai Buku Online

Friday, May 4

Rasa Tutti Frutti Presint Diplomatik

Da lama aku tak blogging sebab kerja luar dari pejabat. Rezeki freelance pun adalah sikit2 so susah sikit nak keluar rumah tambah plak projek pejabat guna language baru. Hari ini Jumaat, banyak perkara dapat aku lakukan sebab bercuti. Tak lupa juga untuk renew lesen sebelum 22 Mei 2012 sebab baru ditahan polis trafik di Presint Diplomatik-pegawai tu yang ingatkan aku untuk renew. Perkara-perkara macam ni kena ada duit walau sikit pun mesti pakai duit.

Perjalanan balik, aku singgah di Tutti Fruiti, aku ni jenis suka makan hanya yang tradisional sahaja tapi memandangkan rakan ada terlibat francaisi Tutti Frutti ni, aku kenalah update siket knowledge untuk ambil peluang merasai suasana dalam kedai dan menu disediakan. Takut nanti aku tak foolow up bisnes kawan2 pula hehe.

Mungkin gaya makan macam ni kurang sesuai bagi kumpulan aku tapi biasalah apa2 jenis perniagaan, ada kumpulan sasarannya dan peminatnya. Apa pun bolehlah mengenyangkan. Harga RM 5.30 untuk 100 Grams, tapi aku kena RM 9.80 untuk cup aku. Orait masa untuk balik siap2 ke masjid. :)
Share:

0 comments:

Post a Comment

Recent Posts

BTemplates.com

Powered by Blogger.

Featured Post

BAGAIMANA BERURUSAN CIRI-CIRI KESELAMATAN GITULAH

PELAWAT

Search This Blog

ARCHIVE

My Blog List

KOMEN KOMEN KOMEN BILA-BILA MASA SAHAJA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages

Popular Posts

Popular Posts

Blog Archive