Kedai Buku Online

Monday, May 7

Senaman Tangani Kolestrol

Sakit Jantung akan mulai aktif pada awal 30-an dan jika mengambil ringan simptom yang timbul secara kecilan, Insya-Allah akan bertambah melarat apabila saiz pinggang mulai 36 inci ke atas.

Aku bukan nak istilahkan perut buncit kepada penyakit tapi itulah hakikat tanda-tanda awal penyakit baik pada lelaki atau perempuan. Apabila saiz pinggang mula bertambah, simptom pertama adalah mengah ibarat kekurangan oksigen apabila bercakap, naik tangga atau berlari anak. Ia petanda metabolisma mulai rendah apabila kemasukan makanan/minuman melebihi kudrat tenaga yang dipakai-atau kerap duduk di kerusi sepanjang hari.

Gejala ni adalah memberi tekanan kepada mekanikal jantung. Apabila tidak mulai segera kembalikan kecerdasan atau ambil tak endah gejala semput ni. Ibarat motorsikal yang gunakan karburator, perlu setting udara dan petrol seimbang dengan api palam pencucuh, tapi kalau petrol terlebih, mulalah asap hitam, semput dan prestasi kelajuan motorsikal jatuh bawah 60KMj...So, mulakan servis karburator dan kaji kemasukan api,udara dan petrol. Mudah bukan....
Share:

0 comments:

Post a Comment

Recent Posts

BTemplates.com

Powered by Blogger.

Featured Post

BAGAIMANA BERURUSAN CIRI-CIRI KESELAMATAN GITULAH

PELAWAT

Search This Blog

ARCHIVE

My Blog List

KOMEN KOMEN KOMEN BILA-BILA MASA SAHAJA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages

Popular Posts

Popular Posts

Blog Archive