Kedai Buku Online

Wednesday, January 22

PENYAKIT HUBUNGAN KELAMIN

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj3zF5Bks20sOOeStrnYxLuGzDOlAhJ57SAp8NZ8eVUemuk3IGMYlrLCHxmg7S9yEmebi23pisL5n59SX_TS4y1R6fd8nxzh5AqsmHtD4hdNOVWe8IKHx995s7ziPSQYXx7ddQNmvjyVcbt/s1600/penyakit_kelamin.jpg
PENYAKIT HUBUNGAN KELAMIN

Saya berumur 38 Tahun dan  kini hamil 9 Minggu anak ke-3. Masalahnya saya baru menyedari terdapat ketuat kelamin pada alat sulit.

Apabila ke klini berhampiran, doktor melakukan Pap Smear dan kini masih menunggu keputusannya. Kini saya menyedari terdapat 3 ketuat di sekitar alat sulit.

Saya amat risau dan murung memikirkannya. Saya khuatir berlaku jangkitan kuman terhadap bayi di dalam kandungan. Apa sebenarnya ketuat kelamin dan bagaimana saya mendapatnya, adakah berpunca dari suami?. Apakah rawatan yang harus saya jalani supaya saya dan bayi selamat?. 

Jika suami pembawa, perlukah suami mendapatkan rawatan?. Adakah saya berisiko mendapat kanser serviks?

Share:

0 comments:

Post a Comment

Recent Posts

BTemplates.com

Powered by Blogger.

Featured Post

BAGAIMANA BERURUSAN CIRI-CIRI KESELAMATAN GITULAH

PELAWAT

Search This Blog

ARCHIVE

My Blog List

KOMEN KOMEN KOMEN BILA-BILA MASA SAHAJA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages

Popular Posts

Popular Posts

Blog Archive