Kedai Buku Online

Friday, November 16

Pakar Sakit Puan

MASALAH KEPUTIHAN BERSERTA DARAH, HAID SELAMA 3 BULAN, SINDROM PMS, LENDIR COKLAT

Antara rentetan masalah yang dikupas oleh Dr Adilah Ahmat :

Saya baru sahaja melahirkan anak 5 bulan. Masalahnya berlaku apabila saya mengeluarkan keputihan yang ada kalanya disertai darah. Saya juga menghadapi payudara kendur selepas bersalin.

Saya berusia 21 Tahun dan pelajar Tahun 2 bidang farmasi. Saya mengalami sindrom Pramenstrual yang agak teruk......

Saya berusia 28 Tahun dan baru berkahwin. Saya agak keliru dengan kehadiran lendiran dari faraj. Saya dapati ada keputihan berwarna coklat selama 2 hari....

Saya belum berkahwin dan telah melakukan hubungan seks terlarang. Saya mengalami pendarahan haid yang tidak berhenti...
Share:

0 comments:

Post a Comment

Recent Posts

BTemplates.com

Powered by Blogger.

Featured Post

BAGAIMANA BERURUSAN CIRI-CIRI KESELAMATAN GITULAH

PELAWAT

Search This Blog

ARCHIVE

My Blog List

KOMEN KOMEN KOMEN BILA-BILA MASA SAHAJA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages

Popular Posts

Popular Posts

Blog Archive