Kedai Buku Online

Friday, November 9

Isteri diugut bunuh oleh SUAMI Awang Hitam

Jika diberi peluang untuk menyenaraikan kebaikan Warga Asing Nigeria di Malaysia pada hari ini, rasanya lebih 90% bersetuju tiada sebarang kebaikan yang di bawa oleh warga Nigeria ini.

Ia tidak menyumbang dalam sektor pelancongan domestik secara berdaya saing, sektor pembinaan, pelancongan kesihatan, pendidikan, sektor industri kecil dan sederhana, pemindahan teknologi atau lain-lain sektor.

Ibarat di beri betis nak peha, dengan hanya bermodalkan  muka hensem dan kata-kata manis, mampu memberikan pulangan lumayan. Di tambah gejala gangsterism, berbadan besar/semuanya besar dan penyakit bawaan sekali, lengkaplah pakej yang diinginkan wanita tempatan.

Share:

2 comments:

  1. heeee... memang org nigeria ni lain rupanya dg negro Amerika kan... menyemak mata sampai ada yang dah berani jadi pelacur (permpuannya lah).... Tapi dlm TV ada jugak tgk diaorag dijadikan pelakun pembantu huhuhu..

    ReplyDelete
  2. isk laku ker niger ni..diorang buat komuniti niger d malaysia ni da semua tempat ada.org negara mundur takde apa2 ni sanggup bt ape sj utk duit,takut nati d upah porak porandakan negara aje.

    kalau marathon d malaysia ni, diorang sj nombor 1,sanggup mati berlari demi duit.tp sy terus terang memang benci niger ni dan 1 lagi pendatang yg makan kucing tu..

    ReplyDelete

Recent Posts

BTemplates.com

Powered by Blogger.

Featured Post

BAGAIMANA BERURUSAN CIRI-CIRI KESELAMATAN GITULAH

PELAWAT

Search This Blog

ARCHIVE

My Blog List

KOMEN KOMEN KOMEN BILA-BILA MASA SAHAJA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages

Popular Posts

Popular Posts

Blog Archive