Kedai Buku Online

Friday, January 29

UJIAN PERSONALITI DAN KARAKTOR PERIBADI


UJIAN PERSONALITI DAN KARAKTOR PERIBADI

Sebelum ini aku dah buat ujian test personaliti di kursus dan seminar, kali ini aku cadangkan bagi sesiapa yang belum kenal diri atau samar-samar dengan karaktor diri bolehlah buat kajian di laman ini. Kena jawab dengan jujur dan betul-betul faham dengan soalan yang diberikan.

Jika kita lebih memahami diri kita dan pasangan, mungkin kita akan lebih mudah interaksi. Ada kalanya kita sedar atau tidak sedar, perangai kita lebih kepada lebih terperinci dan dipandang oleh orang lain kepada sifat cerewet, tetapi kepuasan hasil kerja 2 kategori ini lebih cenderung ke arah  beberapa personaliti.

Personaliti kajian ini juga dibuat kajian kepada tahap pengangguran, tahap kerja bermutu dan banyak lagi dalam organisasi samada institusi kerja atau institusi keluarga.

Ada banyak juga soalan yang perlu dijawab. Hasilnya hampir tepat dengan perangai kita, tak percaya? mari cuba di laman ini Free Personality Test

Lepas dah kenal personaliti seseorang, mungkin kita dah faham dan boleh menjangkakan apa hasil kerja seseorang dan juga hasil kerja kita yang orang lain harapkan.
Share:

0 comments:

Post a Comment

Recent Posts

BTemplates.com

Powered by Blogger.

Featured Post

BAGAIMANA BERURUSAN CIRI-CIRI KESELAMATAN GITULAH

PELAWAT

Search This Blog

ARCHIVE

My Blog List

KOMEN KOMEN KOMEN BILA-BILA MASA SAHAJA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages

Popular Posts

Popular Posts

Blog Archive