Kedai Buku Online

Sunday, September 23

Antara Sakit Tuan Yang Perlu Anda Ketahui

SE simpulkan artikel-artikel tersebut untuk kemudahan membuat carian. Blog tidak boleh membuat carian gambarajah, maka SE menyenaraikan kata kunci penting sahaja. 

MASALAH 1

DOKTOR, saya ada terbaca mengenai sperm wash @ pembersihan air mani. Saya ingin bertanya adakah prosedur ini dilakukan kepada pesakit HIV + (suami) bagi tujuan mendapatkan anak bersama isteri  (HIV -)?. Selain itu, bolehkah doktor berikan maklumat tentang prosedur ini dan di mana ia boleh dilakukan.

 MASALAH 2

Rawatan di terima lelaki apabila membuat medical check-up.
  1. Kategori Umur sehingga 20 Tahun
  2. Kategori Umur 20 Tahun - 50 Tahun
  3. Kategori Berumur 50 Tahun ke atas
MASALAH3

 Tanda dan simptom penyakit berjangkit Chlamydia-bakteria
MASALAH 4
  1. Saya lelaki 27 Tahun sudah berkahwin dan dikurniakan bayi lelaki 8 bulan.
  2. Antara testis dan dubur terdapat satu ketulan kecil (6-7 Tahun lampau). 
  3. Kini ketulan tersebut semakin membesar sebesar ibu jari dan seakan testis ke-3.
  4. Sebelum ini tidak sakit, kini apabila duduk, ia membuat saya tidak selesa ibarat terkepit.
  5. Kebetulan di tangan kiri saya ada juga ketulan tersebut dan sebesar buah golf. Di seluruh badan saya ada ketulan kecil dan besar
MASALAH 5
  1. Saya sering terasa sakit pada luar testis walaupun tidak onani. Pemeriksaan fizikal menemui banyak banyak biji di bahagian atas testis kanan dan menyakitkan bila terhimpit atau pakaian dalam yang ketat.

MASALAH 6

Ketika kecil, kedua-dua testis tidak berada di dalam scrotum.Ketika berumur 10 tahun, saya menjalani pembedahan kerana 1 testis yang berada di abdomen membengkak dan doktor terpaksa membuangnya.  Saya juga pernah menjalani Undescended Testicles. Adakah saya subur?

MASALAH7

Tapak kaki dan tangan saya berkudis. Tambah menakutkan, ia turut terjadi di kemaluan. Ia sangat gatal dan apabila kering, seakan-akan terkena cacar air. Apakah penyakit ini dan dapatkah ia di rawat?
MASALAH 8

Saya berusia 27 Tahun dan masih bujang. Saya mengambil ubat pelangsing badan dan terbukti tetapi alat kelamin saya menunjukkan fungsi yang semakin menurun dan gagal ereksi. Saya juga dahulunya kerap beronani.

Saya sering tidur meniarap disebabkan masalah berdengkur ketika tidur terlentang.

Zakar saya kerap klimaks apabila zakar bergesel dengan tilam
Share:

0 comments:

Post a Comment

Recent Posts

BTemplates.com

Powered by Blogger.

Featured Post

BAGAIMANA BERURUSAN CIRI-CIRI KESELAMATAN GITULAH

PELAWAT

Search This Blog

ARCHIVE

My Blog List

KOMEN KOMEN KOMEN BILA-BILA MASA SAHAJA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages

Popular Posts

Popular Posts

Blog Archive