Kedai Buku Online

Monday, September 17

Kehamilan Terancang

Soal Jawab Bersama Prof Madya Dr Nik Hazlina Nik Hussain-Pakar Obstetik & Ginekologi Pusat Pengajian Sains Perubatan Kampus Kesihatan USM Kubang Kerian.

"Doktor, saya sudah berumur 38 Tahun dan mempunyai 4 orang anak. Saya ingin merancang keluarga. Apakah Kaedah terbaik saya lakukan? Sebelum ini saya tidak mempunyai masalah dalam tempoh mengandung dan saya bersalin secara normal. Benarkah bersalin usia lewat 35 Tahun ke atas mengundang risiko kesihatan pada bayi dan diri saya?"
Share:

0 comments:

Post a Comment

Recent Posts

BTemplates.com

Powered by Blogger.

Featured Post

BAGAIMANA BERURUSAN CIRI-CIRI KESELAMATAN GITULAH

PELAWAT

Search This Blog

ARCHIVE

My Blog List

KOMEN KOMEN KOMEN BILA-BILA MASA SAHAJA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages

Popular Posts

Popular Posts

Blog Archive