Kedai Buku Online

Friday, November 22

PENGAMAL KESIHATAN TRADISIONAL DAKWA TEMUI PENAWAR HIV/AIDS

PENGAMAL PERUBATAN DAKWA TEMUI PENAWAR HIV/AIDS

Machang 20 Nov, Seorang Pengamal Kesihatan Tradisional, Tuan Muhammad Tuan Bongsu membuat pengakuan telah merawat sehingga sembuh pesakit HIV/AIDS. Beliau turut mengakui seramai 10 orang telah dipulihkan menggunakan kombinasi 30 herba - yang belum disahkan oleh Kementerian Kesihatan.

Begitupun, seorang daripada pesakit itu tampil pada sidang akhbar di kediamannya di Taman Seri Mentara bagi membuktikan ujian yang awalnya POSITIVE HIV kepada NONREACTIVE HIV.

Mungkinkah beliau orang yang terpilih diberi petunjuk oleh Allah untuk membawa satu berita baik dan harapan besar kepada pesakit HIV?In Sha Allah tiada yang mustahil jika diizinkanNya.



https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiWTy-rqU4a14atotxH9sQW6JazTr2Bg_dCij05cT5PbbEfkw1QNJ9nw3HesC2owsDTGGcjX27PYrd1-s3CxH1Van0Z0JZho1ij0GQRQ4Sz4hFLgyO2K-r5LomkHQuYyG8xbsqFJyKbiBgb/s1600/pengamal.jpg

Share:

2 comments:

  1. Harap ianya petanda baik buat PLHIV, harap pihak berwajib boleh mengkaji keberkesanan apa yang dah dilapurkan ini, ya lah susah nak percaya tapi tak mustahil. Penemuan penawar bukan hak mutlak hasil kajian barat sahaja kan, mana tahu rumput kat depan rumah kita yang terbiar tu pun kemungkinan adalah penawar mujarab bagi sesuatu penyakit...mudah2an penawar HIV akan ditemui dan disahkan terbukti....

    ReplyDelete
  2. Hehe, cerita tentang rumput, teringat sejenis lalang yang manis di tangkainya, boleh umpan semut api keluar lubang sarang. :)

    Zaman dulu orang alim yang temui kaedah pembedahan, bagaimana nak terbang, bina kapal, semua Allah bagi ilham sebab kuasa doa.

    Al Khwarizmi pun hebat jadi grandfather of computer science, astronomy ,father of Algebra dll. Mcm mane ek ilmu tu disampaikan padanya. kagum sgt org yg menjadi pilihanNya.

    ReplyDelete

Recent Posts

BTemplates.com

Powered by Blogger.

Featured Post

BAGAIMANA BERURUSAN CIRI-CIRI KESELAMATAN GITULAH

PELAWAT

Search This Blog

ARCHIVE

My Blog List

KOMEN KOMEN KOMEN BILA-BILA MASA SAHAJA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages

Popular Posts

Popular Posts

Blog Archive